Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2020, 09:15   #268
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

Hush Puppies ook al enkele keren tweedehands gekocht (om later door te verkopen), ook aantal keren gezien en geinspecteerd zonder te kopen, conclusie degelijk voor de prijs, maar zolen slijten relatief (er is veel erger) rap, schoentype lijkt me ook licht te zijn, terwijl je slijtage reduceert door dichtere en dus zwaardere materialen.

Enkele nieuwe brolvaststellingen:
- zowat alle lichte regenkledij type zwart van buiten vaak met witte strepen en wit vanbinnen, is niks waard tegen regen, dat wit vanbinnen oogt als plastiekvel maar is eropgespoten tot een laagje net dik genoeg om het zwart van buitenkant niet meer te zien. Er zijn al zwarte (witte coating afgesleten) plekken in quasi nieuwstaat, en 1 keer dragen is het overal weg waar gewicht zat / schuurde (zoals zitvlak broek op fietszadel).

Voorbeeldmerk: Adidas.

Dan Samsonite valiezen, deze week 5de brolvoorval, gaat hier over soepele/textiel/plastiek valiezen met rits, dit was een groene, ik kocht hem okkazie, kocht later eten (oa brood), stak dat in de valies boven mijn bagagerek, en toen ik thuiskwam plakten de verpakkingen eten vol met groene schilfertjes. Miskoop dus. Ik ga terug pogen dat groen vanbinnen af te wrijven, zal zien, is eerste Samsonite geval op dit schilfertjes vlak, eerder al 4 gehad waarbij er tussen binnen en buitenbekleding een soort vulling/schuim moet hebben gezeten, dat verging tot een erg fijn poeder dat uit de valies wolkte / gevangen tussen binnen en buiten dus maar er heel uit te krijgen door naden te ontnaaien en nadien terug dicht te naaien.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden