Los bericht bekijken
Oud 6 april 2021, 17:02   #86
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Er kan maar alleen wereldvrede zijn als de hele wereld de Sharia volgt. De enigen die ze dan nog gaan kunnen vermoorden zijn degene die die Sharia "iets minder" beleven dan de anderen......Vermits er altijd zo gaan zijn gaat dat door tot er nog één overblijft....De volmaakte Moslim. Als die zijn pijp dan uit gaat is de wereld zoals hij was voordat de mens hier toekwam en zou moeten zijn, perfect in evenwicht zonder mensen om hem naar de kloten te helpen........
Dat is niet mijn doctrine. Noch kan zulk bovenstaand systeem mijn doctrine raken. Jezus beloofde Zijn volgelingen dat ze vervolgd zullen worden om Zijn naam. Een onthoofding is een waarschijnlijke uitkomst. Maar het is beter onthoofd te worden in de waarheid dan laf te leven in een liegebeest.
In mijn leven was het niet de moslim die mij dwangmatig conditioneerde tot een politiek correct gedrocht dat tegen mijn natuurlijk wezen in gaat. Het was de “democratie” en de “publieke geest”. The narrative zingt springt en tvolk vraagt hoe hoog.



Wat zou ons het boeien hoe andere leven? Zolang wij maar kunnen leven zoals wij dat willen denk ik dan.
Elkaar benoemen gaat weinig helpen en enkel alles erger maken. Ieder zijn eigen constructie, plank en eigen melodie om op te leven.
De democratie faalde en wordt overgenomen door handen uit globale netwerken waar ik geen naam op durf plakken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden