Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2021, 14:09   #11
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Voor Kristien Emmelinks en de vele wokepsychoten is spelling niet meer belangrijk. Zelfs leerkrachten Nederlands mogen enkel nog tijdens dictees punten voor schrijffouten aftrekken. En dan krijg je dit: een medewerker van bol.com die op onderstaande mail inging

Bron: PAL NWS.

Ik heb mijn abonnement bij Proximus ooit opgezegd na een mail met schrijffouten en rare zinnen. Als een mail van Proximus niet meer van een mail van een Nigeriaanse oplichter te onderscheiden is dan houdt het voor mij op. Nog even en de Nigeriaanse oplichters schrijven beter dan de wokes. Als men maar kan dansen natuurlijk ...
Dat standpunt van de Black Widow Emmerechts past inderdaad volledig in de woke-cultuur. Het getuigt van dezelfde graad van stupiditeit als die van de zogezegd “progressieve” pedagogen, voor wie de quotering met een puntensysteem evenzeer verwerpelijk is. Wensen dat iets correct wordt geschreven staat voor die verlichte geesten gelijk met fascisme en nazi-gedachtegoed. Wat ik mij al afgevraagd heb: wensen die begripvolle individuen dat dan ook toe te passen voor rekenen en wiskunde?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden