Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2021, 16:42   #20666
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Kijk, kerel, niet zeveren, he! Als dat het enige is waarop hij gelijk krijgt, namelijk dat "ufo's bestaan" (namelijk ongeïdentificeerde vliegende objecten), dan is het maar heel magertjes. Tenzij alle zaken die hij in zijn boeken beweert blijken te kloppen - wat niet gaat gebeuren, daarvoor zijn die al net iets te grondig weerlegd - is het maar een buitengewoon povere uitkomst!
Hij beweert veel meer dan gewoon "Ufo's bestaan", hij beweert dat het aliens zijn, dat ze basissen op de maan hebben, hier zijn om ons te helpen maar om één of andere godverdomde reden zich maar op de achtergrond blijven houden, dat alle technologie van de laatste decennia eigenlijk van buitenaardse oorsprong is, en dat allemaal zonder een grammetje bewijs. Maar nee, "Ufo's bestaan", dus whoopdiefuckingdoo, hij blijkt ineens over de hele lijn gelijk te hebben! Sorry kerel, het is en blijft een idioot.
En ik zou mijn hoop niet te hard vestigen op dat rapport, want ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens heel dik zou kunnen tegenvallen. Maar ja, dat zal wel weer bewijs zijn dat hij gelijk geeft, ah ja, want als ze niet zeggen dat ze dode aliens in de diepvries hebben zitten kan dat enkel en alleen maar betekenen dat ze iets te verbergen hebben!
Magertjes... Zo magertjes zelfs dat de Amerikaanse overheid verplicht werd ook (o.m. onder druk van de Navy-piloten en de politiek) informatie vrij te geven over ufo's of uap's. Zo magertjes is het nu ook alweer niet.

Ze weten gewoon niet met wie of met wat ze te doen hebben. En lange tijd hebben ze dat niet durven toe te geven. Maar nu is de geest uit de fles en zullen ze moeten informeren. Het zijn gewoon tuigen die rondvliegen en die ze niet kunnen thuisbrengen. Kortom, het zijn in de letterlijk zin van het woord 'ufo's'. Coen Vermeeren had niet alleen gelijk, hij had overschot van gelijk!

En was dit nu alleen maar in de VS het geval. Maar dat is het niet. Ufo 's worden gespot overal ter wereld.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 mei 2021 om 17:03.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden