Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2018, 15:06   #703
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Niet als het om feiten gaat bij historische gebeurtenissen.
Ook als het gaat om historische gebeurtenissen. Altijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht

Jouw visie op het Israëlisch-Palestijns conflict is nogal eenzijdig. Waarschijnlijk door een combinatie van een gebrek aan feitenkennis
hebt ge de draad gevold de laatste 2 dagen? Ik ben hier degene met de feiten kennis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
en een bepaalde vooringenomenheid.
Intentie proces.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht

Hier maakte ik een fout.
ge moet u niet schamen voor uw nationaliteit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij ontkent dat de Joden een natie zijn op basis van één gekleurd bronnetje (Sand),
nee hoor, Ik had ook andere bronnen, allemaal Joods. DNA deskundige Opperheimer bvb, en ook onweerlegbare bronnen zoals Ben Gurion himself. Uw enig weerwoord was: Sand is een communist , dus een leugenaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
die wagenladingen kritiek krijgt.
Geen enkele kritiek heeft Sand gekregen, dat is net het vreemde. Dat is dan ook de reden waarom ik hem serieus neem. Zijn politieke overtuiging (niet de mijne trouwens) is onbelangrijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De Khazaarse theorie hang je inderdaad niet aan, maar een paar anderen op dit forum wel.
Dat waren Hollanders.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Klopt niet. De Palestijnen beschouwden zich in 1948 als Arabieren.
bron?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De Palestijnse natie is ironisch genoeg ontstaan door Israël. Verder is meer dan 95 procent van de Palestijnen moslim.
Er zijn ook Palestijnen die niet moslim zijn. En het begrip natie is een 19e eeuwse uitvinding.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht


Nee, jij haalde één gebied (West-Pruisen) uit een post en deed voorkomen alsof heel de stelling niet klopte. Dat was een uitzondering.
Maar ik heb fourhoursmen niet gedwongen om Pommern te vermelden, hé! De andere gebieden die hij vermeldt, daar kunt ge over discussieren welk gebied het exact is, en dat wou ik vermijden. maar ook daar heb ik gelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik kan me best voorstellen dat het voor jou anders is, maar Frankrijk en Oostenrijk-Hongarije hebben minstens zo veel schuld.
Die zijn hier niet binnengevallen. Alleen Duitsers zijn hier binnengevallen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dit soort oneliners geven perfect weer dat jij de ontstaansgeschiedenis van Israël simpelweg niet kent en je een soort vooroordeel hebt waar je in blijft hangen.
Ik weet het beter dan gij. En niet enkel omdat ik Antwerpenaar ben en gij Hollander.
Alhoewel, ....

Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 augustus 2018 om 15:09.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden