Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2018, 19:50   #717
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Tja, ik ben niet begonnen met 'jij ben een niet-Christelijke versie van JvdB'. (Waar slaat dat trouwens op?)

Het is altijd hetzelfde. Veel forummers denken dat ze grof kunnen zijn tegen andere forummers, maar verdragen niet het omgekeerde.


Dat komt omdat vanaf men grof is tegen mij, ik net hetzelfde omgekeerd doe. U kan heel mijn forum geschiedenis afgaan. Ik ben nooit de eerste die grof is.
Ik heb deze draad gevolgd, ook al heb ik weinig bijdragen. Ik ken de geniale stolp argumentatie van maddox. Dat jullie dat aanvaarden, ik snap dat niet. Dat is dezelfde ultra libertaire onzin als van patrickve.
Ik heb ook de beleefde en rationele argumentatie van atmosphere gevolgd, en hoe er hier mee gelachen wordt, door semantische spelletjes, constant van westbank naar gaza overschakelen en omgekeerd.
Bij atmosphere lukt dat misschien. Bij mij niet
.

Op dit deelaspect van de discussie zit je gewoon de waarheid geweld aan te doen.
Het is net amosphere die de discussie(s) continu probeert te doen ontsporen door bewust een amalgaam te maken van west bank en gaza.
En elke keer als hij te horen krijgt dat dit 2 andere problematieken en volledig andere situaties zijn reageert hij daar quasi spastisch op.
Terwijl een klein kind kan zien dat Abbas in de west bank en Hanniyeh in Gaza elk een eigen security dienst moeten aanhouden om te vermijden dat de ene de andere laat vermoorden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden