Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 09:25   #86
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb geen wedde.

Iedereen die in politiek een mandaat opneemt dient een vermogensaangifte en mandatenlijst in te dienen. De eerste is onder gesloten enveloppe, het tweede publiek. Websites zoals cumuleo geven een overzicht van de inkomsten van onze politici.

Als Jan Jambon of zijn fanclub beweert dat hij meer verdiende in de private sector voor hij in de politiek zijn zakken begon te vullen kan hij dit staven door zijn loonfiches publiek te maken. Een carrière beginnen als account manager bij IBM en afzakken via 13 stielen en 12 ongelukken naar BCC is duidelijk een neergang. Mij lijkt het dat Jan Jambon niets meer kon verdienen en hij van armoede zijn fatsoen liet voor wat het was en voor de politiek koos.
Ik vroeg gewoon een bron !

"Zijn carrière in de private sector ging bij Jan Jambon bergaf. Het zou me niet verbazen dat hij bij IBM zijn targets niet haalde als account manager."

Dat jij als Belgische nationalist een probleem hebt met de N-VA is nogal overduidelijk hier op het forum.

Argumenten ontbreken blijkbaar, zijn we wel gewoon van u hier op het forum.
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden