Los bericht bekijken
Oud 21 december 2017, 14:58   #54
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
1. Dat is het; niemansland, vakantieoord oord voor donkere ongure ongeschoren types

2. "cher macaque je baise ta mère" -> humor

3. In Letland heb je een grote Russische gemeenschap. Ik was ca 15 jaar geleden in Riga; ben daar naar een (Russische) disco gegaan; bleek achteraf een bordeel te zijn. Elke pooier had zijn eigen tafel met met 4 vrouwen. Aan tafel zitten betekent fors dokken.

Dus in mijn geval dan maar wat staan en de dansvloer op.
Na met een gezelschap dame te hebben gedanst, ging zij keihard gillen. Dit nadat ze mij een kam had gegeven en beweerde deze van haar hoofd had gerukt. Huilen, gillen etc.
G.d.v. heb ik weer dacht ik.



Kort daarna werd ik in het toilet werd ik aangestoten door forse gast, waarschijnlijk een pooier. Ik deed mijn verhaal in het Engels. Hij geloofde mij en ging weer weg.

Apart slag volk. Zoiets, maak je nergens anders mee.
Riga, daar gaan Europese toeristen naar toe om met Russische te gaan, en dan krijg je zo'n toestanden. In Istanbul en Warschau dezelfde toestanden. (ook met Russische of Oekraïense)
In Rusland zelf is dit zeldzaam, discotheken en vrouwen bij de vleet, waarom zou je naar zo'n duur maffia kot gaan?

Brussel heeft veel verschillende gezichten, kan ook een heel boeiende en mooie stad zijn. Maar sommige buurten zijn te mijden.
tomm is offline