Los bericht bekijken
Oud 17 september 2020, 22:56   #1
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.811
Standaard Chinese topvirologe: Covid 19 gemaakt in labo. Cover up door Chinese regering

Geen ongelukkig toeval zoals ons werd voorgehouden.

Na Nobelprijswinner Luc Montagnier (ontdekker HIV in 1983) die stelde dat het coronavirus niet op een natuurlijke wijze ontstaan kan zijn, krijgt hij nu bijval van een Chinese topvirologe genaamd Li-Meng Yan die gevlucht is naar de USA.

Ik heb hier echter nog niets over gehoord op onze televisie.

Chinese defector virologist publishes report stating that Covid 19 was created in lab

Het rapport werd inmiddels een half miljoen keer gedownload binnen enkele dagen. Het verdiept zich in de samenstelling van covid 19 en stelt dat het enkel gemaakt kan worden via manipulatie door mensen, waar geavanceerde apparatuur voor nodig is.

Hier het volledige verslag, waar meerdere virologen aan hebben meegewerkt.

https://zenodo.org/record/4028830

Unusual Features of the SARS-CoV-2 Genome Suggesting Sophisticated Laboratory Modification Rather Than Natural Evolution and Delineation of Its Probable Synthetic Route

Het is met andere woorden een biologisch wapen tegen de wereld.

Waarom horen we hier niet meer over? En waarom keert de wereld zich niet tegen China?

Ongeacht of dit klopt of niet, hebben de Chinezen er sinds december 2019 alles aan gedaan om het virus de wereld rond te sturen (nationale vluchten verboden maar internationale vluchten toegestaan)
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 september 2020 om 23:11.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden