Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2017, 04:48   #6738
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Aantal reizigers nemen toe, klanttevredenheid stijgt, gesloten lijnen worden weer geopend...

Is dat een teken dat het slecht gaat?

Ik lees dat allemaal maar dan zie ik dat een partij de nationalisering als verkiezingsthema naar voren schuift en er blijkbaar nogal wat reiziger akkoord gaan. Hoe zit het dan vraag ik me af. Is het politieke zelfmoord van Labour en een fakenieuws reportage van de vrt of is er meer aan de hand en is de stijgende klantentevredenheid van de Britse treinreiziger fakenews.
Aan de cijfers te zien doen ze het alvast niet beter dan NMBS maar ook niet slechter.
Voor mezelf houd ik het erbij dat er weinig of geen verschil is tussen pubiek of privaat treinvervoer. De mentaliteit van de bevolking/het management doet er meer toe.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden