Los bericht bekijken
Oud 9 september 2020, 13:36   #276
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Leroy mocht die Proximus-aandelen slechts na een bepaalde termijn te gelde maken. En deze termijn liep af op 1 augustus 2019 en toen heeft ze die aandelen verkocht (285.000€). De zogenaamde voorkennis was dat ze haar vooropzeg zou indienen in begin september 2019 en dat toen rond 6 september 2019 de koers met 2 % omlaag ging. Eind van die maand stond de koers dan weer hoger dan deze van de begin augustus.

De beurswaakhond (FSMA) vond niets verkeerd maar onze 'voortreffelijke' en 'onpartijdige' justitie maakte er toch een zaak van. En dat kon rustig nog enkele jaren duren voor het zijn beslag kreeg. Leroy heeft toen alles op alles gezet om tot een regeling te komen. Toen was ze ook weer vrij. Het bekome haar goed bij Deutsche Telekom.
...en ik wens er haar het beste bij. Dit had nooit mogen tot een rechtszaak komen. Ten hoogste zou het zinvol geweest zijn dat het FSMA tekst en uitleg zou vragen, maar waarom hier een gerechtelijk onderzoek voor nodig was blijft voor mij duister.

Wel is het zo dat in echt grote ondernemingen de leidinggevenden écht wel horen te weten hoe zeer het FSMA toekijkt op elke transactie op hun naam. Dat Leroy dat verkeerd heeft ingeschat, blijft voor mij 'dom'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden