Los bericht bekijken
Oud 5 november 2004, 20:03   #5
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albino
Ben ik de enige, of hebben meer mensen hier last van?
Bij monde van de kwaliteitskrant De Standaard (zonder sic) en ook de CDenV wordt er de laatste tijd altijd maar weer gezaagd over vergrijzing en de kost daarvan enzovoort enzoverder.

Beste CDenVerkes: sterven moeten wij allemaal ooit eens.
Misschien wordt er TEVEEL geld besteed aan oudere hulpbehoevenden.
Al die medicijnen, al die kunstmatige ingrepen om het leven te verlengen na de 65 ...

Ik wil mijn leven niet verlengd zien.
Ik wil ook niet afzien, natuurlijk.
Op gezegende leeftijd gekomen geve men mij maar een ñooie lange opiumpijp.
Alle zogenaamde "palliatieve" of pijnverminderende geneesmiddelen zijn tenslotte derivaten van opium.

Legaliseer misschien heroine.
Laat wat goedkope import toe uit de ontwikkelingslanden: lekkere bruine deernen, verpleegstertjes om het leven van een oude mens wat aangenamer te maken, een beetje menselijke warmte te geven, die zo ontbreekt in deze kille politiek correcte pseudo-linkse westerse wereld ...

Man, man, voer zelfs een beetje islamietische waarden in misschien ... vermits het Christendom definitief afgedaan heeft ... iets moet er toch overblijven.

Of iets in die aard; ik kan het niet goed uitgelegd krijgen vandaag.
Ik zie niet direkt in waarom het allemaal weer zoveer moet kosten.
Aan oude zakken (en dat worden wij automatisch allemaal), daaraan moet je niet zoveel geld besteden.
Anders ben je fundamenteel verkeerd bezig.


Afijn ... zo voel ik dat dan.
we zullen met u aan 65 naar de vetenaire gaan voor een spuitje, als je de vergrijzings problematiek gezaag vindt
giserke is offline