Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2022, 22:27   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Hangt er ook vanaf over hoeveel raketten die 10 kernkoppen zijn verdeeld.

In principe moeten ze al 2 raketten richten op kleinen-Brogel, want daar ligt 'ons' arsenaal. Twee, omdat er altijd iets kan misgaan en men zich dat dus niet kan permitteren in dit geval.

En de luchthavens moeten ze toch ook nuken denk ik, Moorsele enz, ...

Dat zijn gebieden met een schaarse bevolking, dus het zal allemaal wel meevallen.

Brussel kan ook, als Navo-hoofdkwartier, maar dat zou eerder symbolisch zijn zeker? Weinig militair nut.

De Antwerpse haven, Zeebrugge ?

Ik denk dat we voor jouw denkoefening ook eens moeten nagaan WAT de Russen precies zouden willen nuken. Ik denk niet dat het zal gaan om een maximaal aantal burgerslachtoffers, eerder om het uitschakelen van onze militaire capaciteit. In die optiek zijn 10 kernbommen op Vlaanderen mss zelfs te ruim gerekend.

Kleine Brogel staat zeker op de lijst,

NAVO bunker en omgeviing ook

SHAPE in Bergen ook ,

Haven vermoedelijk, alhoewel ze hebben die nodig als ze een landurige bezetting willen of langs een achterdeur de rest van Europa willen aanvallen.

Dan hebben we het wel ongeveer gehad, bedenk dan wel dat als je van het noorden naar het zuiden van het land wil, je al een heel eind moet omrijden om niet door verpulverd / bestraald gebied te passeren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden