Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2022, 01:37   #62
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
MIaauw miaauw namastiaauw Zipper,

juist hierom ben ik vier jaar geleden betalend lid geworden van de Pro White Dutch Race partij forum voor democratie en binnenkort zal ik dus Thierry Baudet openbaar moeten aanvallen en uitnodigen tot een onderzoeksgesprek met mij en mijn katten zoontje, Wieroe. De slimme Delftsche Katten lossen het wel op ok en zij verkozen mij dus als hun PR koelie aapje en nu beschik over hun katten data files, gedownload he uit hun katten data Quark Clouds. MOet nog alles goed afwerken in teksten en publiceren komende maanden.

Het Blank Houden van Nederland en Belgie is dus iets wat ik openlijk promoot en nastreef nu, en het is toch wetenschappelijk gefundeerd, conform de katten en Hindoe HOnden/ Apen Wetenschap, welke een paar miljoen jaar ouder is dan de huidige materiele en op GELD verdienen, gebaseerde menselijke wetenschap.

JUridisch een absolute immigratie stop legaliseren van NIET BLANKEN en NIET ARIERS in hele Europese Unie is geen makkelijke zaak. Ik vind het wel een leuk thema.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden