Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2018, 00:04   #3533
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik geloof eerder dat het een vergissing of typo van Atmosphere is.

Op dit moment lijkt Hamas wel gecastreerd door de acties van Israël. Langs de andere kant, als we zien tot wat dit soort van "ideologie" in staat is, het vergt maar 1 debiel met een "gevonden" of "gekregen" recept voor explosieven en er liggen een paar doden en gewonden ergens op een openbare plaats ergens in de wereld. Gooi er nog een paar €100 000 tegenaan, en je kan een kruising krijgen van Breivik, McVeigh en Atta. Maar dat gaat dan wel een heel slimme leider vergen. Gelukkig dat dit soort van slimme leiders eerder Colombiaanse cartels of Italiaanse maffiaclans gaat leiden dan een stel Jihad strijders. (Hamas "Tunnel-tolheffers" zijn in de juiste richting aan gaan moet ik toegeven. Die eten van alle kleine walletjes tegelijk. Het uitbuiten van hun "kiesvee", het afpersen van hun politieke oppositie, het verwerven van danegeld en de geitenwollensokkensubsidiestroom. Geen miljarden zoals de drugsbaronnen, maar toch....)
Demoniseren noemen we dit , geheel volgens de visie van de Israëlische regering. Een hypocrite visie want zelf moorden ze er rustig op los met hamas als excuus.
Heel leuk ,dat idee dat hamas steeds enorm profiteert van subsidies , tijd om het eens aan te tonen! Ik heb al aangetoont hoe Israel er van profiteert. hulpgoederen worden in Israel gekocht, verwerkt , opgeslagen en hulpverleners overnachten in Israelische hotels , en zo zijn er nog veel meer zaken die de Israelische economie spekken.

Het is belachelijk hoe het geld dat door vooral Europa is gestoken in wederopbouw van Gaza keer op keer verloren gaat omdat Israel de boel weer opblaast ! vele wederopbouw projecten, door Europese landen gefinancierd, zijn meerdere malen vernietigd, en Israel komt er steeds mee weg. De blokkade maakt de bevolking ook nog eens afhankelijk van noodhulp om te kunnen overleven.

Over deze zaken hoor ik hier niets, het geld verdwijnt zogenaamd allemaal naar Hamas, hoe dat dan gaat wordt er niet bijgezegd.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden