Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2022, 10:45   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dat kan ik mij best inbeelden. Er gaan er verschieten tijdens de wintermaanden.
Op de site van Fluvius lees ik dat de uitrol kadert in het halen van klimaatdoelstellingen tegen 2030. Mij is dit toch een raadsel hoe je klimaatdoelstellingen kan bereiken met digitale meters.
Hoe meer en correctere info je krijgt over je gebruik, hoe meer je gemotiveerd kan worden om de juiste besparingsbeslissingen te nemen.
Ik veronderstel dat je via een app je verbruik zal kunnen volgen in real time, en wellicht per kwartier of zo.

Voor mij echter is de belangrijkste reden, dat het goedkoper is.
Een manneke dat om de drie jaar eens langs moet komen, is veel duurder.
Nog straffer: er zullen wel "klanten" zijn die een aantal jaar foefelen met een lagere stand door te geven, om net op tijd te verdwijnen met de noorderzon.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 augustus 2022 om 10:46.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden