Los bericht bekijken
Oud 5 november 2020, 00:51   #155
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Ik dacht...ik wacht met antwoorden tot in achter een computer zit. Dat gaat vlotter en vollediger.

Dan zou ik bv hebben kunnen proberen de video analyseren waar beide heren naast elkaar doorpraten. Higgins denkt dat men de resten van een chemisch wapen gevonden heeft. Onduidelijk is hoe dat daar geraakt is. Postol die beweert dat de impact van de wapens veel groter zou dienen te zijn indien gedropt vanuit de lucht en dat er met de Crime scene geknoeid is.
De wetenschapper tegen de blogger. De reacties op YouTube geven een beetje aan wie als de geloofwaardigste naar voren kwam voor het internet publiek.

Ondertussen ben ik nog niet tot aan de compu geraakt. En ook ondertussen is Robert Fisk overleden. Een midden oosten reporter van de oude soort. Iemand die niet vanuit een ver land wat opineert op basis van rapporten en beelden maar ter plaatste ging onderzoeken. Fisk schreef een artikel over Douma waarnaar hier eerder gelinkt werd maar daar kwam hier geen reactie op. Wel, ik sluit me bij dat artikel aan. Omdat ik 'factchecker' Fisk meer vertrouw op basis van zijn traject als reporter. Higgins vertrouw ik niet. Ik weet niet of Higgins de 'scumbag' is die sommigen hem noemen, maar hij en zijn organisatie hebben voor mij afgedaan. Ze zijn niet onafhankelijk. Niet neutraal. Niet eerlijk. Een woord wapen.

De fake video's waarnaar ik verwees....die werden door Bellingcat zelf gepubliceerd op hun website. Zoek ze daar maar.

En laten we ook niet vergeten een laatste groet te brengen aan die andere Britse agent, wijlen Le Mesurier, mede oprichter van de White Helmets productie maatschappij met wie Higgins zo goed samenwerkte om te pogen Assad ten val te brengen ter eer en glorie van the empire.

Laatst gewijzigd door Bach : 5 november 2020 om 01:00.
Bach is offline   Met citaat antwoorden