Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2013, 15:32   #253
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Elke zonde is een satanische handeling en dus een afwijzing van Zijn offer.
Ook zonden zoals werken op zaterdag (Ex 35:2), als kind van ongehuwde ouders een mis bijwonen (Deu 23:2), als man zonder twee testikels een mis bijwonen (Deu 23:1) als gehandicapte een mis bijwonen (Lev 21:16-23), kledij van verschillende stoffen dragen (Deu 22:11), het eten van vet (Lev 3:17), scheiden of hertrouwen (Luc 16:18), een dood varken aanraken (Lev 11:7,8), etc?

Dus hij stierf voor mijn zonden (een redelijk belachelijke lijst overigens), maar als ik zonden bega, ga ik toch naar de hel (en geboren worden lijkt al een zonde in het Christendom). Over een nutteloos offer gesproken. Als ik zondig ga ik dus zowieso naar de hel volgens U, of men Jezus nu aan een kruis had genageld of niet.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Waarom kijken mensen toch altijd op naar historische figuren die men niet eens kent en er vaak genoeg een verborgen agenda op nahielden?
In tegenstelling tot 'historische' figuren waarvan het bestaan zelfs twijfelachtig is?
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden