Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2015, 16:01   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Welkom bij het beste idee van iemand ooit. Net als in vorige edities hebben we weer hele rijen uitvinder voor onze deuren staan, namelijk iedereen die ooit wat bedacht heeft. Wat vind de politics.be forumganger nu de beste uitvinding ooit, en waarom? De criteria zijn geheel vrij, het enige dat voorop staat is dat het een uitvinding moet betreffen, en geen ontdekking. "Amerika" is geen uitvinding, "het vuur" wel, omdat je ongetwijfeld zal doelen op het ontdekken van een manier om vuur te maken, te oogsten uit de natuur en aan te houden en/of het te gebruiken, stuk voor stuk legitieme uitvindingen, al dan niet samengeclustert tot soort van één ontwikkeling.

Je hoeft niet te weten door wie een uitvinding gedaan is om hem in te kunnen sturen, maar als je wilt stemmen in de poll is het wel handig als je weet wanneer je verhaal zich ongeveer afspeelt.

Ik zal nog even mijn mond houden, maar ik heb een hele sterke deelnemer klaar staan. Voor nu, mensen die een uitvinding kennen aller landen, schreeuw door elkaar heen!
Een beetje extra boost voor de solo's.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ibanez-ts10-tube-screamer-classic-180494.jpg‎
Bekeken: 287
Grootte:  96,7 KB
ID: 97288  

__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden