Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2018, 20:26   #103
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bestaan er neutrale partijen in deze zaak? Een neutrale partij is in het nadeel van de grote boeman.
Natuurlijk , want die ziet direct wie er fout zit.

Citaat:
Ge maakt het veel te moeilijk. Hamas moet niks organiseren. De vrijheidsstrijders zijn niet te onderscheiden van brave burgers.
Of dragen de vrijheidsstrijders uniformen of duidelijke herkenningstekens, zoals voorgeschreven in de verdragen van Geneve?

Neen, maar de kans is wel redelijk groot dat op elk van die lokaties onschuldigen aanwezig waren. Of is Gaza geen overbevolkt stukje ellende?

Dat mag u vertellen. Als er geen grote open ruimte is, dan is elke onschuldige burger in Gaza zowiezo een levend schild.
Mijn mening hierover is nagenoeg dezelfde als de uwe , maar ik reageerde op het idee dat hamas actief en bewust human shields inzet , burgers op doelen plaatst. Niet collateral damage , maar human shielding dus.

Citaat:
Waarom is die blokkade gestart?
Omdat de verkeerde partij werd verkozen in Gaza

Citaat:
En u verwacht dat alle joden in Israël hun zakken vol lood laden en de Middellandse Zee inwandelen.
Ik verwacht dat niet , anderen hier verwachten wel dat hamas zich buiten bewoont gebied gaat verzamelen om vanaf daar raketten te schieten.

Citaat:
Amnesty, is dat geen grote NGO in de stijl van Oxfam?
Waarom altijd van die suggestieve vragen , zeg gewoon wat je werkelijk wil zeggen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden