Los bericht bekijken
Oud 12 september 2019, 13:14   #18
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge kunt ook op “Gebruikersinstellingen” klikken om draden waarop gereageerd is weer te geven.
Ja en dat staat ingesteld op direct, dat betekent dat ik telkens er beweging is in een draad ik een mail ontvang zoals deze bv.

Beste Hoomer,

Tamam heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld Hamas verklaart de oorlog aan Israël, waarop je bent geabonneerd in het forum Internationaal van het Politics.be.


Deze discussie is te vinden op:
http://email.forum-email.politics.be...WMhEkjHD4nuO9M




Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
***************

---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door maddox)---
Onzin, onder de Ottomanen en zelfs onder het Britse bestuur waren er regelmatig progoms om de Joden in het moslim gebied te jennen.

Neen,de enige fout die de betreffende buurlanden en bondgenoten gemaakt hebben is een probleem met te weinig geweld aan te pakken.

Het bestaan van Israël is wel bewezen.

De West bank is aan Israël gegeven door Jordanië.
Het is al sinds de conclusie van de Yom Kippoer oorlog de-facto Israël. Alleen dromers , linkie winkies en totaal verdwaasde haatbaarden kunnen een ander gedacht hebben.

Moet er een excuus zijn? Voor de Israëli machthebbers was Hamas een terreurorganisatie, en is het niet normaal dat een overheid tegen terreurgroepen ageert?

Ik moet het op niks steken. Israël doet gewoon wat het doet, en dat is proberen te overleven in een zeer vijandige omgeving.
---Einde citaat---
De Britten gaven mandaat gebied weg, maar was niet genoeg voor zionisten, dus 'n "aanslagje" op Hotel David en Britten in het algemeen, naast de Palestijnen....

Rollen niet proberen om te omdraaien, makker. Terreurgroepen troef die later zich verzamelden in het IDF. Samenvatting staat hier eerder in deze draad, of u kan wikipedia bekijken.
***************


Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt.

Met vriendelijke groet,
Politics.be

En dan een link

Ik denk toch dat in niet de enige ben met dit systeem daarom da vraag of er nog zijn die geen mails meer ontvangen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 september 2019 om 13:20.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden