Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2013, 23:04   #37
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Ahja, dingen die op een forum staan, zijn natuurlijk altijd gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
Fora zijn er om meningen te delen, en als mannen zeggen dat ze liever wat schaamhaar hebben en/of dat wildgroei niet erg is dan zal dat wellicht kloppen hè? Het was een forumpeiling.

Trouwens, er wordt nog veel erotiek geproduceerd met vrouwen met schaamhaar die veel omzet levert.
Ik hoef niet te spitten naar archieven uit vervlogen tijden. Nu vind ik zonder schaamhaar niet altijd lelijk, maar mijn voorkeur is met en ik zou wel toekomstige vrouwen waarmee ik intiem ben trachten aan te sporen het te laten groeien zoals jij wellicht het tegengestelde zou doen (harsen is beter dan scheren trouwens, minder kans op uitslag)

Citaat:
2: Juist omdat het niet verschilt, scheeren ook veel mannen hun schaamhaar.
Toch hoor ik vaak van vrouwen: "bij vrouwen begrijp ik waarom we het scheren, maar ik vind het eerlijk gezegd knullig staan zo'n slurfje op een kale vlakte". Meer dan eens gelezen, en ook eens gehoord. Ik zeg niet dat mannen het niet horen te doen, maar ik denk dat een meerderheid van vrouwen eerder wel liever schaamhaar zien bij mannen (ook al doen ze het zelf af).

Laatst gewijzigd door Weyland : 5 januari 2013 om 23:09.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden