Los bericht bekijken
Oud 18 december 2008, 15:35   #14
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Probeer u eens een mens voor te stellen die dat allemaal slikt...
Uhh, ne Mexicaan ?

Maar goe. Je analyse is correct. Zonder 't pejoratieve dat je toevoegt dan. Dus laat ik jouw pejoratieve tussen de lijnen ding 't er uit gooien en vervangen door mijn pejoratieve elementen.

Het is niet enkel en alleen maar zijn schuld. Pas op ik kan de man niet uitstaan. Maar eerlijk is eerlijk. Hij is ook maar knecht van een systeem.

En dat systeem, het kiessysteem, drijft campagnes voor federale verkiezingen naar themas die er vooral gewestelijk toe doen. En zo gebeurt het dat gewestelijk de sterksten naar een federaal nivaue gegooid worden met verkiezingsbeloften die enkel gewestelijk zijn waar te maken. Nog al normaal dat dit voor persoonsgebonden gevechten zorgt, waar een staatsman, een federaal minister, zich eigenlijk niet mee zou mogen bezig houden.

Het is niet enkel en alleen maar zijn schuld. Helaas, want ik zou hem er graag, zoals jij, hard op afrekenen.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden