Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2018, 14:56   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.384
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Die landen hebben de mensen vaak nog geen interesse in milieu.
In die landen moet de bevolking bewust gemaakt worden van hun acties, en de overheid moet fatsoenlijke infrastructuur op poten zetten om afval te verwerken
In derdewereldlanden hebben mensen al moeite genoeg met overleven. Die hebben gewoon niet de persoonlijke energie om begaan te zijn met het milieu.
Zij die wel de middelen hebben om dat te doen, awel, die staan binnenkort om asiel te kwelen in Europa.

En wat betreft Dubai VAE, 't is zoals Allah het wil. En de hoofmoot van de mensen die er werken, Indiërs, Bangladeshi, Philipino's, en een handvol Pakis en Egyptenaren, dat zijn of derdewereldmensen die een betere toekomst zoeken, maar hun verleden meeslepen of de beter begoeden die nog meer gaan verdienen in't buitenland.

Citaat:
Moet erbij zeggen dat in de jaren 50 en 60 in Vlaanderen ook volop gestort werd. Je wilt niet weten waar allemaal onder de grond huisvuil gestoken is. Ik heb weet van natuurgebieden in Limburg waar je maar 2 a 3 meter diep moet gaan om rotzooi te vinden.
Da's over de hele wereld zo. Lekkerkerk en Love Canal springen me zo direkt te binnen.
En dan wil ik nog niet eens denken aan dingen zoals Norilsk of Mayak. (of hun Noord Koreaanse tegenhangers)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden