Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2018, 15:47   #100
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik wilde dit na mijn werk allemaal zelf neerpennen maar ge zijt me voor.
Sorry, maar ik kon die open doelen niet zomaar voorbij laten gaan.
Citaat:
Mensen zoals Gipsy geloven echt dat George Bush de oorlog in Irak startte op basis van massavernietigingswapens. Miljoenen mensen zijn daarin gestorven maar het wapen werd nooit gevonden. De leugen was zo overduidelijk dat zelfs comedians zoals Will Ferrell de president ermee belachelijk maken op de nationale TV.

Als je dan nog niet weet hoe laat het is, kunnen ze je echt alles wijsmaken.
Zoals bijvoorbeeld dat een interventie in Libië of Syrië nodig was om humanitaire redenen. Terwijl er na de interventie in Libië gewoon openlijk slaven worden verhandeld. De ravage is nog veel groter dan voorheen
Uiteraard, zelfs een blind geborene ziet het bedrog en de manipulatie, waarmee de banksters en hun politieke partners in crime de eigen bevolking een gigantisch rad voor ogen draaien en ginderachter dood en vernieling zaaien, onder het mombakkes van 'democratie'.
Citaat:
Als je een klein beetje je gezond verstand gebruikt en niet meegaat met al die propaganda die de media door onze strot rammen, ben je zelf natuurlijk een zwakzinnige conspiracy theorist.
Dat is dan ook het enige gratuite ‘argument’ dat ze uit hun mouwen kunnen schudden, naast antisemiet, jodenhater en nazi.
Ik vraag me dan ook af hoe ze joden benoemen, die eveneens kritiek hebben op de zwendelpraktijken van hun bretheren…
Citaat:
Het is zo vermoeiend, en behoorlijk frustrerend dat zo velen niet voor zichzelf kunnen denken
Ach, no sweat, ik heb er alvast ’n hoop lol aan, om hun verknipte wereldbeeld te confronteren met onweerlegbare feiten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 januari 2018 om 15:47.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden