Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2018, 16:19   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Salah is een kopstuk en een belangrijke pion van Islam.S. (IS) die mee rechtstreeks verantwoordelijk is voor de levens die in Zaventem en Maalbeek als kleine brokjes vlees uit elkaar zijn gesplatterd. Hij deed dit in naam van Allah en toont geen berouw en als hij het kon zou hij het opnieuw doen, zo helpe hem Allah. Hij volgt gewoon de wil en de teksten van de Koran en Allah, dat is ook de reden dat hij bij de Islam.S. was aangesloten. Hij is uiteindelijk maar een handpop van Islam.S. en zal een pop van Islam.S. blijven tot het kalifaat van de Islam.S. gesticht is.

Als iemand voor zoiets 20 jaar krijgt, dan zou het volk moeten gaan protesteren voor het gerechtsgebouw ipv vanachter zijn pc de pantoffelheld uit te hangen op de sociale media.
Ik ben volledig akkoord met uw denkpiste maar in 'ons' land, de EU krijg je daar niemand voor op de been. Men kijkt liever familie & thuis.

p.s.

Ik heb de Koran nog niet gelezen en ik durf er zelfs aan twijfelen of dat er allemaal zo in vermeld staat.

Ik denk dat er bepaalde groepen zijn die een soort van 'Eigen Koran' gemaakt hebben in tegenwoordige dagen.

Had de Islam niets met 'liefde' te maken, voor eigen volk?

Vroeger scandeerde er hier eens een partij 'eigen volk eerst' en men wist die mensen gelijk in een schutkring te duwen.

En mocht iemand het boek willen gaan lezen dan vraag ik mij af: welke is het boek met de echte teksten?

Qua toekennen van een straf halen er nog véél mensen twee zaken door elkaar.

De man zijn ware gelaat ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2018 om 16:35.
Universalia is offline