Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2019, 02:59   #1739
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En hoe veranderd dat mijn uitspraak dat ie dankzij zijn geld dingen kan veroorloven waar U en ik nog niet eens van kan dromen?
Ik denk dat hij met zijn geld zijn droom in een nachtmerrie omgeturned. Als klap op de vuurpijl: De huidige president van Hongarije heeft een beurs gehad, meen ik, van Soros gelieerd geld..


Soros had met zijn geld het voorelkaar gekregen dat een open-border minded persoon het tot burgemeester van Palermo heeft geschopt.

Kijk wat nu gaande is in Italië..

Laten we wel wezen dat het Hillary (Obama had niets in te brokken) en Sarkozy de echte boosdoeners zijn geweest met hun vuile oorlog in Libië en dus de dobbernegers.


Als Soros geld stopt hetgeen hij NU beweert dan heeft hij eigenaardig genoeg mijn zegen.

Soros ziet het gevaar van social media en in het bijzonder Facebook - en stelt zich tot mijn verbazing niet negatief op tegenover de Brexit; 'tegenwoordig' dan.

Puppet Hlilary Clinton beweerde recent dat illegale immigratie moest stoppen om extreem rechts een halt toe te roepen. Hallo denk ik dan; van wie heeft zij het ??

Ik begin waarachtig te geloven dat Soros inziet - in zijn laatste levensjaren - dat hij zijn eigen 'Frankenstein' heeft gecreëerd !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 maart 2019 om 03:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden