Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2021, 22:00   #36
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Hoop doet leven maar je vergeet, behalve de varianten waarmee je nog besmet kunt worden (of ziek worden of aan overlijden) ook nog de onbekende nevenwerkingen voor gevaccineerden na dit medisch experiment waarop men wacht om conclusies te kunnen trekken.
Als je hier in dit apenland blijft kun je ook die varianten krijgen, maar vermits zij lagere cijfers hebben dan hier, heb je er hier meer kans toe.
En de nevenwerkingen, die kun je zowel hier als daar krijgen.
Je kunt je ook niet laten inenten, Covid19 zelf is al getest op honderdduizenden, de nevenwerkingen zijn niet bepaald om vrolijk van te worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dus nog niet te voorbarig en te vroeg juichen en dat is geen bangmakerij maar rauwe realiteit door onzekerheid voor gevaccineerden.
Het is wel bangmakerij, want iedere keer wordt weer gezwaaid met een nieuw schrikbeeld.
En je kunt mij geen reden geven waarom ik in Portugal slechter af zou zijn dan hier.
(De taal is ook geen probleem voor mij.)

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Covid ook gebruikt wordt om onze vleugels te knippen, zodat we het land niet meer uitkomen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 mei 2021 om 22:01.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden