Los bericht bekijken
Oud 1 november 2020, 08:13   #12
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is absoluut verkeerd kledingsartikelen, schoenen etc als een internet artikel zoals een smartphone of laptop te bekijken. Tot hiertoe is bijna alles wat ik via internet besteld heb een ontgoocheling gebleken. Slechte pasvorm, tegenvallende kwaliteit, povere afwerking of tegenvallende kleur gebleken. Dan heb je de miserie om het pakje terug netjes dicht te doen en naar de post of UPS te overhandigen. Nee wat textiel of schoenen betreft is het voor mij een misser. Voelen, kijken, ruiken en passen zoals in een winkel is onvervangbaar.
Wel,


Misschien,heel misschien,komen na de huidge "shakedown" er meer echte KLEDIJWINKELS op in plaats van die "mode"winkels.ZO zal het mogelijk zijn om weer eens gewoon kleren te gaan kopen zonder nutteloze frutsels en bespottelijke premiumprijzen....


Ondergetekende heeft inderdaad ook "leergeld" betaald met kledij bestellen via het web,maar het is dit jaar iedere 10 keer van de 10 goed gegaan....Misschien is het inmiddels de ervaring en mijn rekenblad met omschrijvingen van afmetingen en maatlabels? ...

Laatst gewijzigd door kelt : 1 november 2020 om 08:13.
kelt is offline   Met citaat antwoorden