Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 14 april 2014, 16:33   #9986
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
De VS kan die luchtverdedIging wel degelijk platleggen zoals al gebeurde met Irak en Servië. Vooral Early warning radars worden platgelegd met kruisraketten, ook elektronische tegenmatregelen en antiradar missielen zullen hun rol spelen. Gij onderschat de VS schromelijk. Syrië is daar een maatje te klein voor.
De VS gaat daar juist niks meer gaan doen.
Ik denk dat ze intussen niet al te graag meer worden herinnerd aan hun oorlogszuchtige retoriek van enkele maanden geleden tegen Assad.
Er moet zich toch al een flinke schep woestijnzand tussen de oren bevinden om nog de kant te kiezen van dat zootje smeerlappen dat het "verzet" in Syrië voorstelt.
Ik hoop dat er niet één buitenlander die het regime ging bevechten terugkeert uit Syrië.
Opgeruimd staat netjes.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline