Los bericht bekijken
Oud 4 december 2006, 09:52   #48
Aspharanx
Vreemdeling
 
Aspharanx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2006
Locatie: Dendermonde, Vlaanderen
Berichten: 17
Standaard

Geopend, gemerkt dat de datum 2003, wetende dat het bedrag elk jaar stijgt ga ik daar ook niet verder op in. Maar voor jou wil ik wel gerust 6 miljard euro zeggen, tevreden? Of ga je ook beweren dat dat niet klopt, want dat is de waarde dat het anti-manifest zei. Men vergat wel een gans pak interesten, dat wij bijspringen in het betalen van de staatsschuld, dat we ook betalen voor het brusselse Kyoto, boetefonds, ... kortom genoeg kosten. Maar zelfs 6 miljard euro per jaar, dat is volgens het anti-manifest maar 3 euro per dag, peanuts zeggen ze zelfs. Is maar 1095 euro, per Vlaming dan eh, per jaar. Als deeltijdse moet ik een maand en een half werken, en in Frankrijk deden ze al lastig voor 1 dag solidair te zeggen? Als ik nu 600 euro taks en verzekering moet betalen, waar blijft de solidariteit voor mij dan? Ik moet bijna mijn ganse maandloon op één maand afstaan aan de Belgische staat? Sorry, maar ik vind dat ik het recht heb om mijn 1095 euro te mogen ontvangen of toch een stuk. En dat is nog maar berekend op 6 miljard euro. Pak de cijfers van de 11 miljard en dan is dat al het dubbele, dan ben ik al 3 maand solidair met de Walen! Drie maanden ga ik dan werken en mijn loon afstaan. Wordt het niet eens tijd dat de Walen mij eens iets in ruil geven? Vind je nu zelf niet dat het er wat over is?

Hoe dan ook, ik haalde gewoond die 11 miljard aan omdat dat al zeggen voldoende is om te worden aangeklaagd voor racisme, verwijzende naar de actie van de N-VA. Normaal gezien gebruik ik de transfers nooit echt als argument omdat ik geen vlaams nationalist geworden ben door de economische redenen, maar gewoon mee in boeken te lezen, en de lokale geschiedenis te volgen, en dan merken wie er zoal doodgeschoten is omdat ze wat Vlaams waren, hoe er censuur is opgelegd op verschillende dingen, ... zelfs de dag van vandaag. Ik wil gerust die transfers behouden, als Vlaanderen het recht heeft waarop elk land recht heeft, de mogelijkheid om zijn eigen, en dus volledige geschiedenis, te beleven. Helaas staat dat haaks op de Belgische geschiedenis en zal dat er in België nooit zijn.
Aspharanx is offline   Met citaat antwoorden