Los bericht bekijken
Oud 17 november 2007, 10:49   #70
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Eh ben voila, il faut que la Flandre se sente aimée. Avec votre attitude louable on y arrivera.
Wat krijgen we nou? Een nooit gezien stuk pretentie, weze het nu een provocateur of een echte aanhanger van het ronduit fascistische FDF plaatst hier een bericht, oorspronkelijk in zeer goed Nederlands en schakelt na een paar postings over op de taal van de meesters van dit land.

Volgens mij verdient deze oetlul geen enkele repliek. En wat doe jij? Je andwoordt hem, weze het een ironische posting in de taal van Molière. Terecht houdt je ons steeds voor dat de de slaaf in ons hoofd dient verdreven te worden, dat we kolonisators i.p.v. gekoloniseerden moeten worden? Je houdt er een zeer merkwaardige manier op na om je maatschappijbeeld te toetsen aan de praktijk, moet ik zeggen.

Dit is trouwens een Nederlandstalig forum, waar Dimitri ook al allusie op maakte. Voor posters die dit principe niet aanvaarden is hier geen plaats. Zeker niet als ze een bepaalde posting beginnen met "mes chers amis fascistes", weliswaar in een ander bericht. Ik snap er niks meer van.

Robert t, teleurgesteld.
robert t is offline   Met citaat antwoorden