Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2012, 16:51   #7
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Antwoord dan meteen ook hier eens op in plaats van oneliners te spuien die met de vraag niets te maken hebben.

1 Mogen de media bewust het verband tussen de militante islam en de hulpverlening die ons moreel opgedrongen wordt door diezelfde media verzwijgen?

2 Is het ok hulpverlening te sturen indien je weet dat je daar in praktijk enkel de islamitische warlords mee steunt ten koste van hun tegenstanders?
In Vlaanderen weet je dat de media hier totaal aan voorbijgaan en nog liever hun tong in vijf bijten dan uw vragen te beantwoorden, laat staan er even bij stil te staan.

In Nederland wordt er wèl over gepraat.

Persoonlijk heb ik een aantal jaren geleden zeer bewust gekozen voor het NIET meer bijdragen aan gelijkewelke omhaling waarbij het geld dient om moslims te helpen. De reden waarom ik daarmee gestopt ben ligt in de uitleg van hun eigen imam: ze mochten namelijk wel bijdragen voor de slachtoffers van de tsunami (de islamitische olieparadijzen blonken uit door hun minimale steun) maar dat gold niet als "zakat" want die geldt enkel voor moslims en als er dus niet-moslims mee kunnen geholpen worden telt het niet. Ik heb alvast de eerste stap naar islamisering dan maar gezet.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden