Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2016, 02:07   #480
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind uw mening volslagen krankzinnig!
1. Al gehoord van het verdrag van Geneve? Ik veronderstel van wel, dan moet je wel ene domoor zijn om te beweren dat ons kiesgedrag invloed zou hebben op het huidige Europese beleid op dit moment.
Dan moet je anti-Europees stemmen.

Er is niet veel keuze.

Citaat:
2. Ik ben een vrouw en zie mezelf verplaatsen in openbare ruimtes, ongeacht wat ik draag, niet als een " risico" waarvan " ik maar moet weten wat de gevolgen zijn" te vergelijken met een rally of gevechtsport.
Vrouwen die zich in hun blote kont verplaatsen in islamlanden lopen wel degelijk risico op een pak slaag of een steniging.

Men stemde massaal op politiekers die onze cultuur wilden verrijken met deze barbarij.

Neem dan ook je verantwoordelijkheid als feministe.

Citaat:
3. U bent al even erg als die daders, want " vrouwen moeten maar.." terwijl we juist niets moeten, wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van mannen en venten zoals u verdienen naar mijn mening een schop in hun ballen, waar haal je het uit om nog een al of niet indirect schuldgevoel aan te praten ook!
Geen zorgen, ik steek mijn vingers enkel in de kut of de kont van de vrouw die het toelaat.

Dat is nooit goedkoop, er staat minstens een etentje tegenover, een cadeautje, dure zaken.

Citaat:
Niet kiesers , noch vrouwen dragen verantwoordelijkheid, wel het beleid en daders!
De kiezers zijn niet verantwoordelijk voor het beleid?

Geloof jij jezelf nog?

Spreekt hier nu de rationaliteit of de emotie, misschien de hormonen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden