Los bericht bekijken
Oud 21 april 2021, 15:18   #38
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Psys heb ik genoeg gezien. In the end heb je er weinig aan.

Enfin bref, als zich hier binnenkort familiedrama's of dergelijke voordoen, jullie lezen het wel op Hln.(natuurlijk in de veronderstelling dat ik erg benadeeld word, achter de schermen you know what I am talking about)

#my livelyhood staat op het spel & ik meen genoeg afgezien te hebben
#dus bon, nothing to lose
#no mercy any longer

#it's that or Korea, and yes, I by far would prefer the land of the morning calm

#echter, men weet nooit hoe situaties evolueren/ hoe potjes al dan niet overkoken
#er is genoeg met mijn voeten gespeeld, dus bon
Er is geen schaamte om je te laten helpen. En een psycholoog is eigenlijk wat je hier zelf vraagt: Iemand die anoniem gewoon naar je luistert.

Ik merk toch een bepaald herkenbaar "grenzeloos gedrag" (in hoeverre je dat online kan zien). Zoals het plaatsen van je foto en zeer specifieke persoonlijke informatie. Ik heb meer dan 10 jaar met iemand geleefd die een persoonlijkheidsstoornis had dus ik weet waarover ik spreek.

Voor alle duidelijkheid: Dit is niet als een belediging bedoeld, ik ben bloedserieus. Ik zeg ook niet dat je een stoornis hebt, maar je kan ook problematiek of stukken ervan hebben (intense gevoelens, prikkels) waarvan de wortel vaak zit in een gebrekkige opvoeding of jeugd. En omdat je dan zo opgegroeid bent is dat een stukje persoonlijkheid en is dat moeilijk om in het dagelijks leven te staan waarin bepaalde grenzen gesteld worden en bepaalde normen en gedrag verwacht worden.

Het resultaat van deze grenzen niet te volgen of te kennen leidt vaak tot onbegrip bij anderen of ze gaan je zelfs uitlachen/pesten.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden