Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2018, 13:16   #47
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De VRT is een indoctrinatiekanaal van Rood... Dat is een item dat als een pijl boven water staat,
Jaaa! Dat wéten we ondertussen! Hoevéél kéér gaat ge dat nog herhalen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

en dat ik zelf door en door heb ingezien en waar ik dus geen derden voor nodig heb om mij dat te vertellen of om mij te doen ontkennen, en het zijn dwazen die indoctrinatieonzin blijven lezen...
Bovendien zijn er op dit forum genoeg mensen die dagelijks aantonen met voorbeelden en bewijzen dat het er nog geen haar op verbeterd is...
HAHAHAHA! 2 geniale zinnen die 100% mekaar tegenspreken! Zoek zelf de contradictie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik weiger inderdaad de intellectuele inspanning te herhalen om bevestigd te zien wat anderen hier al hebben aangehaald...
Opnieuw de contradictie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Een ezel stoot zich geen tweede maal aan dezelfde steen en mijn tijd is mij te lief om hem te verdoen met nonsens te lezen...
aar niet met nonsens te schrijven blijkbaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Maar daar waar jij niet toe komt is om de stramienen, de steeds wederkerende elementen te zien die achter de woorden zitten en dus kan men jou nog altijd en gemakkelijk van alles en nog wat wijs maken... En ja daarvoor moet je beter inderdaad hele teksten lezen.... en je zult waarschijnlijk nog niets zien en doorhebben maar wel het verzonnen verhaaltje geloven dat ze je juist voorgespiegeld hebben.
Dat denkt gij! Kijk wat Jan Becaus erover denkt, en die zal het toch ZEKER EN VAST véél beter weten dan gij!

Zowel vroeger als nu beschouwden en beschouwen velen de VRT als "een rode burcht". Onterecht, vindt Becaus. "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 oktober 2018 om 13:26.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden