Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2019, 02:08   #261
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
En hoewel ik God zelf ben, ben ik tevens zo bescheiden dat ik oneindig vele goden boven mij erken.

Tja, kom daar maar eens om....
U bent god?
Indien zo, mag ik dan 10 wensen doen? (geen 3, want dat is voor de 'geest in de fles').
Ik zal u 1 wens openbaar maken, zijnde de cliché, waarbij u me een pm mag sturen om mijn bankrekeningnummer te vragen. Indien geen/onvoldoende geld binnen 1 week... (en dit bedrag omvat minimaal 10 cijfers voor de komma, te beginnen met een 9, valuta = €). Kan toch geen probleem zijn voor een "god"?
Wens 2: dit geld kan en mag ik onvoorwaardelijk behouden en gebruiken, waarbij ikzelf en al mijn geliefden, nog lang, gelukkig, vrij en onbezorgd zullen leven.

Met alle respect, maar mijn god bent u niet, want er is voor mezelf maar 1 ware God.

Ik heb links en rechts al eens wat van uw reacties gelezen, en altijd slechts bedenkelijk gefronst.
Zeer toevallig beland ik op deze pagina waarbij u zichzelf voor "god" verklaart. Vindt u niet van uzelf dat u niet een beetje te ver gaat?

Nog 1 praktisch puntje (maakt geen deel uit van mijn 10 wensen): hoe reageert uw baas op het werk als u zichzelf god noemt?

Noot.
Ik heb al een vermoeden wat uw antwoord kan zijn inzake mijn 1e wens. Het zal iets worden in de trend van:
- geld is niet het belangrijkste;
- u moet werken om geld te verdienen;
- geld maakt niet gelukkig;
- ik, als god, kan hieraan niet voldoen want...
- in de wereld waarin ik leef en geloof, bestaat geen geld;
- een god, als ik, houdt zich niet bezig met geld;
- u moet zich geen zorgen maken...
Juist?
(en u zal me eventueel gelijk geven, en zeggen dat ik op de goede weg ben, om zo toch maar niet te moeten voldoen aan mijn 1e wens)
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 mei 2019 om 02:15.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden