Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2019, 09:06   #262
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
U bent god?
Zo is het en wel krachtens de nieuwe religie van mijn atoomtheorie.
Citaat:
Indien zo, mag ik dan 10 wensen doen? (geen 3, want dat is voor de 'geest in de fles').
Ik zal u 1 wens openbaar maken, zijnde de cliché, waarbij u me een pm mag sturen om mijn bankrekeningnummer te vragen. Indien geen/onvoldoende geld binnen 1 week... (en dit bedrag omvat minimaal 10 cijfers voor de komma, te beginnen met een 9, valuta = €). Kan toch geen probleem zijn voor een "god"?
Wens 2: dit geld kan en mag ik onvoorwaardelijk behouden en gebruiken, waarbij ikzelf en al mijn geliefden, nog lang, gelukkig, vrij en onbezorgd zullen leven.
Als het om geld gaat, dan hou ik mij daarvan verre.
Niet dat ik het niet gebruiken kan, maar de geest der waarheid is mij liever.
Citaat:
Met alle respect, maar mijn god bent u niet, want er is voor mezelf maar 1 ware God.
Er zijn oneindig vele goden, en dat zijn de microwezentjes.
Citaat:
Ik heb links en rechts al eens wat van uw reacties gelezen, en altijd slechts bedenkelijk gefronst.
Zeer toevallig beland ik op deze pagina waarbij u zichzelf voor "god" verklaart. Vindt u niet van uzelf dat u niet een beetje te ver gaat?
Zeker niet, want het wordt duidelijk in mijn atoomtheorie verklaard.
Ben je het er niet mee eens, dan hoor ik graag een tegenargument.
Aan slechts fronsen daar heb ik niet veel.
Citaat:
Nog 1 praktisch puntje (maakt geen deel uit van mijn 10 wensen): hoe reageert uw baas op het werk als u zichzelf god noemt?
Ik heb geen baas op het werk.
Citaat:
Noot.
Ik heb al een vermoeden wat uw antwoord kan zijn inzake mijn 1e wens. Het zal iets worden in de trend van:
- geld is niet het belangrijkste;
- u moet werken om geld te verdienen;
- geld maakt niet gelukkig;
- ik, als god, kan hieraan niet voldoen want...
- in de wereld waarin ik leef en geloof, bestaat geen geld;
- een god, als ik, houdt zich niet bezig met geld;
- u moet zich geen zorgen maken...
Juist?
allemaal fout.
Het antwoord is dat ik je voor geen cent vertrouw, tenzij je mijn atoomtheorie serieus zou nemen en mij zou willen helpen, dan zou ik met liefde jouw financiële hulp willen aanvaarden.
Anders niet.
Citaat:
(en u zal me eventueel gelijk geven, en zeggen dat ik op de goede weg ben, om zo toch maar niet te moeten voldoen aan mijn 1e wens)
.
Je bent duidelijk voor de verkeerde weg.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden