Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2019, 12:01   #1749
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U negeert uw realiteit niet, da's een feit.

Oorarts, lijkt me aangewezen, alhoewel die niet veel kan doen aan tinitis, zelfs niet in de vorm van vlaggenwapperen.
De slachtoffers die vallen in dit conflict zijn nu steeds de Palestijnen en die zijn daar volgens u altijd zelf schuldig aan .
Alway's Blame the victim en wapper met de Israelische vlag

Citaat:
"Rechten" zijn alvast niet de gift van de zwakken.
Ze zijn van niemand een gift .

Citaat:
Dat schrijf ik dan ook. Boze brieven schrijven, kumbaya zingen en wat protestmarsen in Brussel gaan het ook niet doen.
Een atoombom in Tel Aviv, da's een paar andere mouwen.
Kijk gewoon naar hoe wij aan onze rechten zijn gekomen , er was serieus activisme voor nodig en vaak niet eens militaire macht.


Citaat:
Schrijf ik ergens dat dat misdadig is? Ik geef het alleen aan als een feit en referentie dat Israël niets anders doet dan de "tegenpartij".
En dat is feitelijk onjuist , het gaat om Palestijnen en niet om de gehele Arabische wereld. Wat hebben bijna alle inwoners van Gaza nu te maken met wat andere mensen voor hun geboorte allemaal gedaan hebben ???
geen ene reet. Wat hebben zij nog voor banden met de buurlanden , 0,0 niets
En toch is dat precies hetgeen wat door de propagandisten van Israel aan hen gekoppeld word.

Israel heeft 2 miljoen mensen in een kooi gezet . Nergens ter wereld bestaat er een klein gebied zoals Gaza waaruit je niet eens weg kan vluchten.
Welke realiteit negeer ik dan volgens u ?
U lijkt een probleem te hebben met kritiek op de realiteit , door te stellen dat het zinloos is . Waarom neemt u de moeite om dat steeds te gaan zeggen ?
Wat is het probleem van die kritiek als het toch zinloos is ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden