Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2018, 12:14   #731
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
U hebt hier een poging gedaan om uw argumenten aan te bieden, maar daarop krijgt u geen reactie, tenzij van mij.
Ik heb hier inderdaad een tijdje geleden mijn argumenten nog eens op een rijtje gezet ja.
In een poging deze draad terug een beetje in de richting te trekken waarin hij hoort te gaan. Door uw geleuter over Nungent, NRA, semantiek, jvdb, ... was deze draad ondertussen zo ver van het originele onderwerp afgeweken dat hij voor iemand die niet van het begin af aan mee was, compleet onleesbaar was geworden.

U schrijft dat toe aan het feit dat niemand geinteresseerd was, ik schrijf dat toe aan het feit dat u deze draad compleet kapot getrold had zodat niemand nog maar enigszins kon volgen waar het over ging.

Dus dacht ik; ik trek hem terug on topic, met argumenten plus een beetje uitleg, netjes genummerd zodat iedereen die het wou punt per punt kon reageren. U inclusief.
Maar zoals gewoonlijk, als er argumenten op tafel worden gelegd, kwam u weer niet verder dan:

Citaat:
Dat komt omdat het te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang is. Als het uw bedoeling is om iedereen dood te vervelen, dan zijn uw posts een groot succes. En bovendien, niemand is geintereseerd. Er zit te weinig pit in uw posts. trouwens, als ik niet reageer op uw posts, is er niemand.
Kortom; wederom compleet naast de kwestie met non-argumenten als "veel te lang" en "te weinig pit". Inhoudelijk; niks, nada, nul.

Ik onthoud dus dat u niet langer bereid bent inhoudelijk te discussieren over het onderwerp (als u dat ooit al was). Uw enige bedoeling blijft dus deze draad compleet kapot en onleesbaar te maken voor eventueel andere geinteresseerden.

Ik heb er genoeg tijd in gestoken en stop er nu dan ook mee. U gaat voor mijn part nog zo lang door als u wil. Degenen die deze draad eens een beetje doornemen zullen wel merken dat u hier voornamelijk zit te liegen, uzelf zit tegen te spreken, non-argumenten zit af te vuren, op uw bek zit te gaan, inhoudelijk niks toe voegt aan de discussie en kort samengevat; gewoon zit te trollen. Daarmee is mijn missie volbracht.

Deze draad is voor mij afgesloten. Begin nu maar snel over hoe ik ga lopen, lopen, lopen.

De groeten.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden