Los bericht bekijken
Oud 19 april 2018, 10:07   #5
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hij staat voor de waarheid.

Ja hoor.
Maar dan vooral die 'waarheid' die hem geleverd wordt door Russische GRU-medewerkers en Hackers zoals Guccifer.

Hij is een politiek instrument dat gebruikt wordt/werd voor een bepaald doel.
Niet meer of minder.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En iedereen die de waarheid publiceert (oorlogsmisdaden en corruptieschandalen door de USA) is natuurlijk een pro Russische troll. Je bent waarschijnlijk een van die mensen die vindt dat Edward Snowden levenslang in de cel zou moeten zitten.
Nee hoor, Snowden is overigens al aardig aan het draaien, ik vraag me af hoelang het Kremlin hem nog in 'vrijheid' laten.

Zoals je ongetwijfeld weet probeert het Kremlin de app 'Telegram' van Pavel Durov te blokkeren (een beetje te vergelijken met WhatsApp) , omdat ze natuurlijk geen ongecontroleerbare en geencrypteerde communicatie kan toelaten in de russische politiestaat.

Pavel Durov heeft geweigerd om te plooien en dus wordt zijn app nu geblokkeerd.

https://t.me/durov/77

Citaat:
For the last 24 hours Telegram has been under a ban by internet providers in Russia. The reason is our refusal to provide encryption keys to Russian security agencies. For us, this was an easy decision. We promised our users 100% privacy and would rather cease to exist than violate this promise.

dit was Snowden's reactie :
https://twitter.com/Snowden/status/986273158603952128

Citaat:
I have criticized @telegram's security model in the past, but @Durov's response to the Russian government's totalitarian demand for backdoor access to private communications—refusal and resistance—is the only moral response, and shows real leadership.
Dat is hoe het hoort. *kudos*

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 april 2018 om 10:11.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden