Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2018, 06:52   #15
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Kan ik best inkomen.
Soms geraken ze aan 'hot' news, en brengen dat dan naar buiten.
Tot daar toe, nog geen vuiltje aan de lucht.
Tot ze zo'n mensen tussen de soep en de patatten ook wat nep-nieuws verkopen.
Mensen of instanties die van de situatie misbruik gaan maken, en het spel is om zeep.
Ik kan me trouwens ook moeilijk inbeelden dat zo'n klokkeluider altijd alles kan nagaan. Maw, of het wel écht nieuws is of ... fake.
Meestal zal het eerste nieuws wat ze naar buiten brengen wel juist zijn, daar zullen ze wel voldoende over nagedacht hebben en hun tijd ingestoken hebben, 1.maar wat er nadien nog komt, dient men toch met een korreltje zout te nemen.
2.Zo'n mensen kicken ook op hun werk, en dan kunnen ze soms gevaarlijk worden omdat ze zichzelf niet meer controleren.
Met als gevolg dat ze hun eigen graf graven.
3.Ik beweer nu niet dat dit met Assange gebeurd is, maar de kans bestaat.
Assange is niet zo maar iemand; hij is de top. Ben nu trouwens zijn ongeautoriseerde autobiografie aan het lezen. Hij is een hyperintelligent persoon die niet om geld geeft, noemt zichzelf 'cyberpunk', en vanaf kinderjaren altijd een letterlijk nomadenbestaan in Australië heeft gekend. Ongeautoriseerd; dit omdat toen zijn memoires uitkwamen Assange zijn ontvangen voorschotten besteedde om het boek - waar hij aan meegewerkt heeft - via zijn advocaten niet op markt te krijgen. Het rebelse en tegendraadse wordt ook enigszins thematisch beneden aangegeven..

Vele plaatsen en lagere en middelbare scholen in Australië heeft heeft Assange in zijn jeugd versleten omdat zijn moeder constant op de vlucht was voor zijn 2e stiefvader die bij een toen destijds gevaarlijke sekte behoorde. Via netwerk en lokaal computersysteem kwam zijn stiefvader het eenouder gezin van moeder Assange op het spoor; bedreiging; waardoor ze (telkens) weer naar een andere kant van het eiland moesten vluchten in een onbetekend gehucht.

1. Zijn leaks zijn op onwaarheden getoetst en nooit 1 gevonden.. Itt Washinton Post en New York Times; meerdere oorlogen in het M.O. hebben zij op aangestuurd. Oorlogen met desastreuze gevolgen. Dit middels fakenews.

2.Hij kikt niet op zijn werk; het is zijn opvoeding geweest, omgevingsfactoren, en is een soort van predestined lot. Zijn eerste stiefvader was een activist die o.a. aangekaart heeft dat er kernproeven zijn gehouden in een afgelegen gebied in Australië waar aboriginals leefden; de overheid heeft Jezus van het kruis gelogen; gezien de gevolgen die deze inheemse bevolking is aangedaan. De politie heeft gedreigd zijn moeder haar voogdij af te nemen. Dit vanwege haar activiteiten. Laatste heeft hem (mede/ onder andere) een 'tik' gegeven.

3. Assange gaat zijn eigen graf graven omdat hij vecht tegen de censuur. De strijd voor Catelonie heeft Equador, onder druk van Spanje, doen besluiten dat hij op moet rotten uit de Ambassade. Zijn volgende strijd zal tegen Pompeo en de MSM journalisten - Machthebber stenografen zoals hij ze noemt - worden.

Tegen 1 censuur kan je winnen, maar Assange gaat telkens weer een nieuwe strijd aan, tegen een nieuwe mogendheid. Dit gaat hem opbreken, denk ik..

Die haat van die journalisten tegen Assange zit zo diep dat ze niet doorhebben hetzelfde slachtoffer te worden, nml schuldig zijn aan nieuws als eerste naar buiten te brengen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juli 2018 om 07:01.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden