Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 22:41   #17
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
De situatie wordt wel steeds urgenter. Wanneer de 4e industriële revolutie intrede doet is niet geheel duidelijk. Het is wel duidelijk dat wij er nu inzitten en de gevolgen de suicides en drugs-overdosissen zijn - ik heb het refereer de info van Rogan & Yang, hetgeen ik overigens geheel bekeken heb.

Zoals Yang terecht aangeeft kunnen wij beter de 4e revolutie de baas dan andersom.

In deze tijd wat smoesjes voorhouden aan de kiezers heeft veel grotere conseqenties dan de 'read my lips' van Bush I. Zeker in de Rust Belt. De gevolgen van ca. 3 miljoen truckers en ca. 2 miljoen gerelateerde banen (truckersindustrie; getallen haal ik uit mijn hoofd; kwam in genoemde Rogan docu naar voren, wordt binnen 10 jaar weggevaagd. Daarbij ook telemarketeers en kassieres. Ook kwam naar voren dat artsen provisie krijgen over medicijn verstrekking. Meer (..)

Benoem de achtergrond in deze urgente situatie, ipv te bedriegen en liegen - juist in deze tijd !

Leve Darwin!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden