Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2020, 15:11   #2348
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
BS! Ik zal er zelf op antwoorden:

Alles informatie die uw vastgeroest geloof tegenspreken zijn niet significant, alles wat uw vastgeroest geloof bevestigt is significant.

Ze noemen dat cognitieve dissonantie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik wil wel eventjes iets rechtzetten. Mijn bijdragen hier waren eigenlijk niet mijn echte mening. Mijn mening over drugs zijn nl. iets genuanceerder.
Ik heb eigenlijk een spelletje gespeeld door mij voor te doen als de rechtse conservatieve zak.
Ik vond dat best leuk, vooral om te zien hoe geërgerd mensen raken en dan uit frustratie op de persoon beginnen te spelen.
Maar ik was ook ontgoocheld hoe weinig sterke tegenargumentatie ik kreeg op sommige van mijn zwakke argumenten. Ik dacht soms, moet ik nu echt zelf de tegenargumenten geven?
Bron

En wat is er aan de hand geert? Geraak je zelf gefrustreerd en geërgerd? Of klikte je 'per ongeluk' nog maar eens op het rode driehoekje?

Je moet het niet op mij uitwerken eh? Je hebt hier namelijk helemaal zelf toegegeven en gepost dat je jezelf als trol omschrijft.

Ik vind dat een beetje flauw. Op het rode driehoekje gaan klikken omdat je weer maar eens niet uw gelijk kan halen.
Of wacht: dat is juist wat een trol doet zeker?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden