Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2020, 09:19   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard Grote zoekactie naar migranten in De Panne ...

Grote zoekactie naar migranten in De Panne gaat verder op land, zes mensen opgepakt.

Citaat:
Vermoedelijk zijn alle migranten, Afghanen, uit het water. Zes mensen zijn opgepakt. De zoekactie aan land gaat verder.
Zoals u met zen allen al wel weet doe ik met de regelmaat van de klok al wel eens een ritje tot aan de kust en zoals ik al eerder wist te schrijven is het hek daar ook al van de dam.

De luchtmachtbasis te Koksijde daar gaat men dan nog een asielcentrum van maken.

Het had beter een luchtmachtbasis gebleven en opleidingscentrum voor nieuwe militairen want die gaan we nog nodig hebben als dat zo verder gaat met de 'asielzoekers' die daar al landen op alle mogelijke plaatsen aan de kust.

Dat gaat de kuststreek als vakantieoord zuur opbreken als dat zijn gangetje blijft gaan met die asielzoekers en hoorn des 'overvloeds' zoekers.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden