Los bericht bekijken
Oud 21 november 2016, 17:44   #38
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Voor een dergelijk effect in Europa werd alom gevreesd, maar ik snap het nog steeds niet: zijn de kiezers dan echt zo dom dat ze eerst even gaan kijken wat de Amerikanen doen en dan hun keuze maken?

Ik vind dat raar en kan het niet goed geloven.
Denk je nu echt dat de kiezers gewacht hebben op het Amerikaanse voorbeeld??? De Brexit was vorig jaar en niet na de Amerikaanse verkiezingen; maar beiden zijn ze wel duidelijk een teken aan de wand...

Het enige positieve dat het Amerikaanse voorbeeld zou kunnen opbrengen is dat men zou kunnen inzien dat ongekontroleerd op de oppositie stemmen, om het even wie, als het maar niet meer dezelfden zouden zijn, niet altijd de juiste gevolgen heeft, want voor mij is Trump dezelfde soep of een soep nog veel heter en gecorrumpeerder dan Clinton...

Voor mij vallen ze van de regen in de drop vallen; de rijkste Amerikanen trekken nog veel meer en veel harder aan de touwtjes en het is algemeen geweten dat het welzijn van de gewone bevolking de laatste zorg van die rijkste Amerikanen is...

Zoals in de tijd van Nazie Duitsland; de Duitsers wouden een beter leven en kregen het slechtste aller tijden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden