Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2017, 17:39   #65
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Mag ik nu eens heel hard lachen Een CEO vergadert veel, zit nog meer met zijn poten ergens onder een tafel en nog heel veel meer te zien op allerlei feestjes, evenementen en in louche bars. Een CEO is in wezen nog steeds een overbetaalde werknemer die niet het lef had om zelf een bedrijf uit de grond te stampen en dan maar ergens op een mooie post is belandt. in 99,99% via via en nooit door zijn bekwaamheid noch ervaring. Mensen die belangrijke knopen doorhakken zijn zeldzaam, hebben een eigen succesvol bedrijf en zullen nooit ergens als CEO gaan "werken". En een CEO beslist nooit iets alleen maar de Raad van Bestuur beslissen samen. In mijn ogen is een CEO niet meer dan een uithangbord.
Hen jij eigenlijk ooit gewerkt? In een echt bedrijf? Want jij hebt blijkbaar nog niet veel gezien... Je hebt duidelijk geen idee wat de job van een CEO inhoudt.

Moest men mij aanbieden met de CEO van mijn bedrijf te ruilen zou ik weigeren. Je hebt geen benul van wat die allemaal doen.
4 vergaderingen op een dag, in 4 landen. Dat sloopt je.
Je vrouw en kinderen maar eens in de maand nog zien...

Bij mijn vorige werkgever heeft de CEO, nadat zijn vrouw hem verlaten had zelfmoord gepleegd.

Nee, ik ben niet afgunstig op die lui. Ik ben blij dat ik goed kan verdienen zonder dat ik leiding moet geven.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden