Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2019, 11:30   #1862
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Gewoon het woord "drugs" valt slecht bij de bekrompen goede Vlaamse hypocriete conservatieve burgergezinnen die op NVA stemmen het is nogal simpel.

Thailand staat bekend voor het oplichten van toeristen.
Als ik het zo lees waren die Geybels en haar vriend gewoon stom en goedgelovig, en vielen ze rechtstreeks in de armen van de Thaise maffia en hun corrupte politievriendjes.
Als iemand die al veel in de regio was zou ik daar nooit voor vallen. Als je dan toch perse zulke figuren wil meenemen naar een kamer om drugs te gebruiken(op zich al een slecht idee in Thailand), dan HUN kamer of een "short time hotel".
En eens je in de val getrapt bent, en er flikken bijzijn, die kerels beginnen uitmaken is wel het allerslechtste dat je kunt doen.
Gewoon betalen, en genoeg, je nederig opstellen en excuseren.
En daarna ZEKER NIET naar de ambassade of de politie gaan, toch zeker niet als je een pas verkozen NVA parlementslid bent.
Die mannen hebben hun geld, en voor de rest weet niemand wat er gebeurd is.
Moesten ze officieel aangeklaagd zijn in Thailand zaten ze waarschijnlijk nog in de Thaise gevangenis.
Maar Thailand is een corrupt en ultra hypocriet land, moest je weten welke verhalen er de ronde doen over de nieuwe koning... en het is bekend dat generaals van het regime op grote schaal drugs smokkelen uit Myanmar. Soms krijg ik het verwijt dat ik corrupte, louche en autoritaire landen bezoek. Dat vraag ik waar zijn jullie laatst geweest? Ach so Thailand...
Dat klopt. In die contreien stelt men zich in zo'n situatie best nederig op -zeker als Westerling. Nu met de Thai valt te onderhandelen, wat hun redding geweest is.
bembem is offline   Met citaat antwoorden