Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 11:42   #7049
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Dan is het een eitje om de bronvermeldingen die ik je vroeg, naar boven te toveren.

Wedden dat je dat niet zal doen .

Iedereen in dit topic weet dat je geen bronvermeldingen doet, tenzij je naar schimmige sites kan linken die je grote gelijk moeten ondersteunen, of tenzij je kan linken naar sites waar je op basis van jouw verwrongen wereldbeeld, alles kan herinterpreteren, verdraaien en uit de context kan rukken, om ja nadien een aura van "onderlegdheid" aan te kunnen meten.
De eerste discussie die ik hier van jou verloren heb, moet ik nog tegenkomen; de discussies waar jij gaat lopen omdat je je punt niet kan maken, zijn eindeloos.
Ik heb enkel neutrale bronvermeldingen, iedereen die deze draad gevolgd heeft kan dat met eigen ogen zien.
En iedereen die deze draad gevolgd heeft heeft door dat uw absurde claim dat het Britse spoor goedkoper is dan de Europese staatsmaatschappijen enkel op uw dikke duim gebaseerd is. Uw Goebbels zever en het feit dat U constant op de man speelt maken enkel nog duidelijker dat U intellectueel zeer zwak staat.
tomm is offline   Met citaat antwoorden