Los bericht bekijken
Oud 15 april 2008, 21:13   #48
Rogge
Parlementslid
 
Rogge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Locatie: Vlaanderen, lidstaat van de federale EU
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Ja ik weet dat o.m. ijsland, zwitserland en noorwegen een speciale relatie met de EU hebben. Maar ze zijn geen EU lid en daar draait het om, ze ontsnappen aan de EU regels en kunnen dus nog hun eigen zin doen. En dat zint de EU niet. Ze willen die overige landjes die nog geen lid zijn of nog niet volwaardig lid zijn 1 voor 1 inlijven en als het even zou kunnen zouden ze Turkije er ook maar al te graag bijnemen.
ja kijk, normaal zou ik nu om bewijs vragen, maar aangezien het hier om een complottheorie gaat zie ik mij op de moeite, want bewijs heeft u toch niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Dit gaan ze niet aan de grote klok hangen natuurlijk ... . En als u denkt dat die verdragen worden opgesteld door de lidstaten dan bent u verkeerd. Vergelijk ons verdrag eens met de patriot act en dan zal je raar opkijken en wel snel beseffen dat het niet de lidstaten zijn die het verdrag opstellen. Het is een beperkt clubje die dit doet van ongure figuren en dan duwen ze dit door de strot van de lidstaten en wie niet meedoet krijgt vroeg of laat wel de rekening gepresenteerd.
er zijn vele verdragen die door de lidstaten afgewezen werde, zowel bij referendum als door nationale parlementen. alleen dat feit ontkracht uw theorie al compleet.

Laatst gewijzigd door Rogge : 15 april 2008 om 21:13.
Rogge is offline   Met citaat antwoorden